manina4teens

το περιοδικό για κορίτσια επιστρέφει

fit in

πώς θα πετύχεις ένα τέλειο handstand και κάθε ανάποδη στήριξη που θέλεις!

anapodi-stiriksi-defΑνάποδη στήριξη είναι κάθε θέση στην οποία το κεφάλι βρίσκεται κάτω από την καρδιά σου εξηγεί η Kelli Precourt, yoga instructor στη Φλόριντα. Οπότε και ο κάτω σκύλος μετράει! 

Για να εξοικειωθείς, μπες σε θέση κάτω σκύλου με τις φτέρνες στηριγμένες στον τοίχο και με μικρά βήματα ανέβα προς τα πάνω για να φτάσεις σε μια στάση στήριξης στα χέρια.

 

Κράτησε τα χέρια σου στο πάτωμα 15 εκατοστά πιο μπροστά από τους ώμους και περπάτησε με τα πόδια επάνω στον τοίχο μέχρι να βρεθείς στην ευθεία των ισχίων λέει. Μετά περπάτησε τα χέρια προς τα πίσω μέχρι να έρθουν κάτω από τους ώμους. Τώρα μπορείς να ξεκολλήσεις το ένα πόδι από τον τοίχο και να το τεντώσεις προς τα πάνω. Όταν δοκιμάσεις να ξεκολλήσεις και το άλλο, ζήτησε από τον instructor να είναι κοντά σου.

 

Εάν έχεις προβλήματα με τη σπονδυλική στήλη, υψηλή ή πολύ χαμηλή πίεση ή περίοδο, μην κάνεις αυτές τις στηρίξεις.Φωτογραφία: Instagram/sjanelise

© Shape.gr 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: